tiistai 11. lokakuuta 2016

H-U-I-K-E-A-A!!!

  Vieläkin ihan liekeissä eilisestä päivän huipennuksesta. Mikä mahtavinta, nämä fiilikset tulevat aina puskista! Kun niitä ei osaa odottaa. Nyt en osannut (taaskaan). Takana 3 ohjattua ja yksi talutettu tunti, joten väsymys alkaa painaa. Viimeiselle tunnille ilman mitään ennakko-odotuksia tai -suunnitelmia, ajatuksena että katotaan mitä tästä tulee.

  Ja siitä tuli ehkä huikein yksittäinen tunti, jonka olen ohjannut! Ikinä, koskaan!

  Hevoset toimi 10+, ratsastajat ratsasti jokaikinen 10+, jopa Kirsi avustajana toimi 10+ (ehhehhee...). Mun tehtäväksi jäi toljottaa monttu auki, kun ratsastajat pistelivät menemään ja ehdottomasti parastaan, mitä heiltä olen nähnyt. Jokin siinä tunnissa vaan loksahti kohdilleen juuri sillä hetkellä ja seurauksena oli yksi parhaista kokemuksista näiden vajaan kahden vuoden aikana.


  Mun oli pakko tunnin päätteeksi ikuistaa tämä hetki, koska se tallentuu ei ainoastaan mun muistiin, vaan myös mun portfolioon. Paikalla oli kaikki kolme mun ensteks rakkainta hevosta, joten olisi pitänyt arvata, että tästä kehkeytyy jotain ikimuistoista.





  Tälläisten kokemusten jälkeen olen pari päivää niin elossa kuin olla voi!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hae tästä blogista

Suositut tekstit